همه چیز درباره ویزای بازدیدکننده کانادا

تاریخ بارگذاری: ۱۴۰۳/۵/۳۱
همه چیز درباره ویزای بازدیدکننده کانادا

سفر به کانادا همواره برای مسافران جذابیت دارد. اما قبل از اینکه چمدان‌های خود را ببندید و برای ماجراجویی در کانادا آماده شوید، باید یک سوال مهم را پاسخ دهید: آیا به ویزای بازدیدکننده (Visitor Visa) نیاز دارید؟

در این بلاگ، تمامی اطلاعات لازم درباره ویزای بازدیدکننده کانادا را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم با اطمینان کامل برنامه‌ریزی کنید و از هرگونه مشکلی در مرز جلوگیری کنید.

ویزای بازدیدکننده چیست؟

ویزای بازدیدکننده یکی از انواع ویزای اقامت موقت (Temporary Resident Visa) است که توسط دولت کانادا صادر می‌شود و به شما اجازه می‌دهد به عنوان توریست یا برای سفرهای کوتاه‌مدت، دانشجویان و کارمندان موقت وارد کانادا شوید. این ویزا نشان می‌دهد که شما شرایط لازم برای ورود و اقامت موقت در کانادا را دارید.

آیا به ویزای بازدیدکننده نیاز دارید؟

بیشتر مسافران برای ورود به کانادا به ویزای بازدیدکننده نیاز دارند. اگر قصد سفر به کانادا را دارید، چه برای تعطیلات یا دیدار با خانواده و دوستان، ممکن است این ویزا برای شما ضروری باشد. اما قبل از اقدام برای دریافت ویزا، باید نوع پاسپورت، کشور صادرکننده آن، و نحوه سفرتان به کانادا را بررسی کنید. برخی از مسافران ممکن است به جای ویزای بازدیدکننده، به مجوز سفر الکترونیکی (eTA) نیاز داشته باشند.

چه مدت می‌توانید در کانادا بمانید؟

با ویزای بازدیدکننده معمولاً می‌توانید تا ۶ ماه در کانادا اقامت کنید. این مدت از روز ورود شما محاسبه می‌شود. تصمیم نهایی درباره مدت اقامت شما به عهده افسر خدمات مرزی است که ممکن است این مدت را کاهش داده و تاریخ ترک شما را در پاسپورت درج کند. اگر مهر ورود در پاسپورت شما زده نشود، می‌توانید تا ۶ ماه از روز ورود به کانادا یا تا زمان انقضای پاسپورت خود، هر کدام که زودتر باشد، در کانادا بمانید. همچنین، در صورت نیاز، می‌توانید از افسر مرزی درخواست کنید که مهر ورود را در پاسپورت شما درج کند.

چگونه باید اقدام کنید؟

پیش از اقدام برای ویزای بازدیدکننده، اطمینان حاصل کنید که دقیقاً به این نوع ویزا نیاز دارید. برخی از مسافران ممکن است به مجوز سفر الکترونیکی (eTA) نیاز داشته باشند، نه ویزای بازدیدکننده. برای این منظور، نوع سند مسافرتی، کشور صادرکننده آن، ملیت شما و نحوه سفرتان به کانادا را بررسی کنید تا بتوانید از سند مناسب استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

سفر به کانادا می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی باشد، اما تنها در صورتی که مطمئن باشید تمامی مدارک لازم برای ورود به کشور را همراه دارید. ویزای بازدیدکننده یکی از مهم‌ترین این مدارک است که باید پیش از سفر، آن را دریافت کنید. همواره پیش از سفر، اطلاعات به‌روز را از منابع رسمی مانند وب‌سایت رسمی مهاجرت کانادا بررسی کنید.

وب‌سایت رسمی مهاجرت کانادا

برچسب‌ها:
ویزا کانادا
ترجمه رسمی کاج
ساعت کاری مجموعه: شنبه تا چهارشنبه 8:00 تا 20:00 - پنجشنبه 8:00 تا 16:00 (به غیر از روزهای تعطیل)

در ترجمه رسمی کاج، ما با تعهد به کیفیت، تحویل به موقع و ایجاد فضایی دوستانه و شفاف، سعی داریم تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از خدمات ترجمه برای شما فراهم کنیم. اگر به دنبال دارالترجمه‌ای هستید که با دقت، تخصص و احترام به زمان و نیازهای شما کار کند، خوشحال می‌شویم که با ما همکاری کنید و نیازهای ترجمه‌ای خود را به ما بسپارید. با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.

ساعت کاری مجموعه: شنبه تا چهارشنبه 8:00 تا 20:00 - پنجشنبه 8:00 تا 16:00 (به غیر از روزهای تعطیل)
نشانی:
سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، ساختمان اداری میلاد کاج، طبقه اول، واحد ۱۱۵
کد پستی:
1998715516
© تمامی حقوق این سایت متعلق به ترجمه رسمی کاج می‌باشد.
PhoneTelegramWhatsapp